czwartek, 8 lutego 2018

motywujemy24.pl

Witam!
Tłusty czwartek... Postrach dietetyków :D Haha. Przyznać się, kto zjadł dzisiaj więcej niż 2 pączki? Myślę, że w ten dzień nikt nie pozostanie przy diecie. Jednak warto pamiętać o jakimś limicie. Ja dzisiaj robię z mamą oponki. Ale szczerze mówiąc wybierając spośród pączki, faworków i oponek, tłusty czwartek najbardziej kojarzy mi się z takimi domowymi pączkami. Mm. Z marmoladą różaną. A wy co preferujecie w ten dzień? Typowy pączek z marmoladą? A może coś bardziej szalone np. z bananem?
Dla zachowania trzeźwego umysłu od nawału słodyczy, zapraszam na dawkę motywacji wraz ze stroną motywujemy24.pl.




















5 komentarzy:

  1. Lubię oglądać takie zdjęcia motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, so motivation photos, thanks for sharing.
    Great post darling! Have a nice day!♥

    New post is on my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że jajko jak pływa to stare, ale nie że ma aż prawie miesiąc. Szok :)
    Lubię oglądać motywujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą stronkę, nawet ich obserwuję :)
    Ja zjadłam 4 :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń